Mijn eerste blog op mijn website, wat een ellende!

Ik wil bloggen via mijn website. Dat vergt een nieuwe techniek. En ik probeer het uit te zoeken, maar het lukt niet. Zucht, een lichte frustratie, gemopper, uitvluchten (ok, het is niet zo belangrijk) Dus ik laat het liggen en vertel nog steeds verhalen op mijn Facebook. Ook leuk! Toch?

Maar... als een ander het kan, dan kan ik het ook. Dus na een aantal maanden dubben, aan de kant gooien en weer dubben, ga ik toch maar hulp zoeken. Ik ga vragen: wil je me helpen.

Stom eigenlijk dat ik daar maanden over doe. Maar ik heb vorige week ook al hulp gevraagd aan een onbekende, en ik was ZO blij. Waarom niet meteen de koe bij de horens vatten. Gelukkig heb ik overal wel mijn hulpbronnen. Dus een linkje van In mijn mailbox van Marcel Koopman en ik zit hier dus te klooien. En jullie mogen het eerste resultaat bekijken (hoewel ik echt nog niet weet hoe dit er gaat uitzien terwijl ik nog zit te schrijven) Een verassing dus!

Reactie schrijven

Commentaren: 0